Strategie marketingowe
Celem kursu jest wypracowanie umiejętności analizy i praktycznego projektowania strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Słuchacz nauczy się dokonywać analizy i segmentacji rynku, tworzenia wartości dla klientów, pozycjonowania oferty oraz planowania strategii narzędziowych (produktu, ceny, promocji i dystrybucji). Kurs zaplanowano w terminie od 01.10.2025 do 15.10.2025 w wymiarze 20h akademickich. Cena za kurs: 500 zł.
Podstawowe informacje
- Termin rozpoczęcia: 01.10.2025
- Wykładowca: Paweł Gondek
- Liczba godzin: 20h akademickich
- Cena za kurs: 500 zł
- Cena za egzamin: 150 zł
- Maksymalna liczba osób: 30
- Forma kursu: online
Terminy zajęć
01.10.2025 r. (środa): 17:30-20:30
02.10.2025 r. (czwartek): 17:30-20:30
08.10.2025 r. (środa): 17:30-20:30
09.10.2025 r. (czwartek): 17:30-20:30
15.10.2025 r. (środa): 17:30-20:30
Cel kursu
Kurs przeznaczony jest zarówno dla osób rozpoczynających swoją przygodę z własną działalnością gospodarczą, jak i osób zawodowo zajmujących się zarządzaniem i marketingiem. Zawiera nie tylko komponent teoretyczny, ale także dużą dawkę praktycznych przykładów, case study. Głównym celem kursu jest wykorzystanie nabytych podczas zajęć umiejętności i wiedzy w życiu biznesowym do lepszego zarządzania przedsiębiorstwem, produktem/usługą, ceną, marką i dystrybucją.
OPIS kursu
- Pogłębiona analiza rynku.
- Segmentacja i wybór rynków docelowych.
- Tworzenie wartości dla klienta i pozycjonowanie.
- Strategia produktu i marki.
- Strategia ceny.
- Strategia dystrybucji.
- Strategia promocji.
- PIVOT, SIX SIGMA, Lean Management, KAIZEN, Metaversum.
- Planowanie i realizacja kampanii reklamowej.
- Studium przypadku.
Korzyści
Uczestnik kursu będzie potrafił:
– przeprowadzić badania mające zastosowanie w działalności marketingowej przedsiębiorstwa
– przeprowadzić analizę strategiczną organizacji i jej otoczenia stosowane w kontekście planowania działań marketingowych
– krytycznie oceniać rozwiązania z zakresu strategii zarządzania i strategii marketingowych
– kreatywnie współpracować w grupie przy planowaniu strategii marketingowej
– tworzyć samodzielnie i w grupie strategie marketingowe dla produktu, marki, ceny i dystrybucji.
– planować i realizować kampanię reklamową.