SGGW Witryn / Home / Kursy / Kursy specjalistyczne / Lektor jako trener. Szkolenie dla lektorów języków obcych (w tym języka polskiego jako obcego)
Lektor jako trener. Szkolenie dla lektorów języków obcych (w tym języka polskiego jako obcego)
Kurs jest przeznaczony dla osób, które zaczynają uczyć języka obcego (w tym języka polskiego jako obcego), mają niewielkie doświadczenie albo chcą wrócić do nauczania (zarówno stacjonarnego, jak i online). Kurs zaplanowano w terminie od 30.01.2026 do 01.02.2026 w wymiarze 20h akademickich. Cena za kurs: 700 zł.
Instrukcja zapisu na kurs (POBIERZ)
Podstawowe informacje
- Termin rozpoczęcia: 30.01.2026
- Wykładowca: Aleksandra Skarżyńska
- Liczba godzin: 20h akademickich
- Maksymalna liczba osób: 10
- Cena za kurs: 700 zł
- Cena za egzamin: 150 zł
- Forma kursu: Kurs stacjonarny na terenie Kampusu SGGW w Warszawie
Terminy zajęć
30.01.2026 r. (piątek): 16:00-20:00
31.01.2026 r. (sobota): 10:00-17:00
01.02.2026 r. (niedziela): 10:00-16:00
Cel kursu
- nabycie wiedzy i umiejętności związanych z technikami szkoleniowymi, użytecznymi w nauce języka, opartymi o techniki szkoleniowe
- planowanie struktury kursu, zajęć, lekcji
- przeanalizowanie trudnych sytuacji pracy z grupą i przećwiczenie interwencji lektorskich
- przećwiczenie nowych technik
- poznanie sposobów na motywację uczestników kursu
- rozwijanie swojego stylu lektorskiego
- poznanie narzędzi do prowadzenia szkoleń stacjonarnych i online
- poznanie technik dbania o swój dobrostan lektorski
- wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami szkolenia
OPIS KURSU
Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które albo rozpoczynają swoją pracę jako lektor/lektorka języka obcego (w tym języka polskiego jako obcego), jak i dla tych, które chcą odświeżyć swoje umiejętności i wprowadzić do swojego warsztatu nowe umiejętności oparte o nowe techniki szkoleniowe.
Korzyści
Przećwiczenie nowych struktur szkoleniowych użytecznych w nauczaniu języków, nauczenie się oraz przećwiczenie struktury lekcji, przeanalizowanie swojego stylu lektorskiego, wymiana doświadczeń między uczestnikami, przeanalizowanie możliwych, trudnych sytuacji na kursach językowych i znalezienie sposobu na ich rozwiązanie.