Business coaching
Kurs ma za zadanie zapoznać słuchaczy z rolą coacha i mentora w życiu zawodowym. Podczas warsztatów słuchacze będą wiązali teorię z praktyką, wykorzystując narzędzia coachingowe, aspekty psychologiczne i metody określania celu, a także zapoznają się z etycznymi aspektami pracy coacha i mentora, relacjami coach-coachee, metodami pracy indywidualnej i z grupą, będą potrafili właściwie przeprowadzić proces sukcesji w swoim miejscu pracy. Spotkania służą pokazaniu korelacji pomiędzy dobrym coachingiem a efektywnością funkcjonowania organizacji, mogą być bardzo pomocne podczas planowania zmian w życiu osobistym i zawodowym. Kurs zaplanowano w terminie od 22.10.2025 do 13.11.2025 w wymiarze 30h akademickich. Cena za kurs: 650 zł.
Instrukcja zapisu na kurs (POBIERZ)
Podstawowe informacje
- Termin rozpoczęcia: 22.10.2025
- Wykładowca: Paweł Gondek
- Liczba godzin: 30h akademickich
- Cena za kurs: 650 zł
- Cena za egzamin: 150 zł
- Maksymalna liczba osób: 30
- Forma kursu: online
TERMINY ZAJĘĆ
22.10.2025 (środa): 17:30-20:30
23.10.2025 (czwartek): 17:30-20:30
29.10.2025 (środa): 17:30-20:30
30.10.2025 (czwartek): 17:30-20:30
05.11.2025 (środa): 17:30-20:30
06.11.2025 (czwartek): 17:30-20:30
12.11.2025 (środa): 17:30-20:30
13.11.2025 (czwartek): 17:30-20:30
CEL KURSU
Zasadniczym celem kursu jest zwiększenie efektywności menedżera poprzez wdrożenie narzędzi coachingowych i mentoringu. Dalsze cele to pogłębianie wiedzy o samym sobie, o działaniach, które słuchacze powinni podejmować w życiu zawodowym i osobistym dla lepszego zarządzania swoim czasem, celami oraz zespołem.
OPIS KURSU
Tematyka kursu:
- Podstawy merytoryczne coachingu: definicje, coaching i mentoring a inne dyscypliny, efektywność coachingu i mentoringu, typu coachingu, kodeks etyczny.
- Rola coacha i mentora oraz formy pracy z klientem: etapy zawierania kontaktu, identyfikacja zasobów, nazywanie talentów i mocnych stron, zrozumienie sytuacji klienta, odkrywanie potrzeb rozwojowych, zdefiniowanie kierunku pracy nad rozwojem.
- Komunikacja: poziomy słuchania, pytania sięgające sedna, parafraza, empatia/zrozumienie potrzeb klienta, nakierowanie na potrzeby, style komunikacji, charakterystyka coachingu grupowego, budowanie zaufania i partnerstwa.
- Aspekty psychologiczne: psychologia pozytywna, terapia behawioralno-poznawcza, cechy ludzkiego potencjału.
- Narzędzia coachingowe.
- Obszary coachingu i mentoringu – ćwiczenia praktyczne.
- Planowanie sukcesji.
- Weryfikowanie i planowanie rozwoju kariery zawodowej.
KORZYŚCI
- Kurs wykształci u słuchaczy umiejętność prowadzenia rozmowy według standardów coachingowych.
- Uczestnicy kursu będą posiadali umiejętności uczenia i motywowania.
- Kurs podniesie kompetencje menedżerskie w zakresie rozwiązywania problemów i zarządzania personelem.
- Kurs wykształci u słuchaczy umiejętności właściwego planowania i organizowania sesji oraz kontroli postępów klienta.
- Słuchacz posiądzie umiejętność analizy zasobów i możliwości.
- Słuchacz nabędzie umiejętność prowadzenia procesu sukcesji.
- Jednym z kluczowych celów kursu jest przygotowanie do przeramowania/dokonania daleko idących zmian, związanych z własnymi potrzebami i celami, uwzględniając zmienne otoczenie.